Torsdag

Jag ser alla kommentarer om mig på bdb och lunar.. Vrf ska man skriva ut sådant för? Vrf kan man inte vara ärlig och ta det ansikte mot ansikte för? Är det för svårt? Jag hyser inget agg mot er i alla fall. För mig så är ni fortfarande mina vänner och jag finns här för er. Det är ni som gjort ert val och jag accepterar det. Vill ni inte ha ngt mer med mig att göra, så då är det så. Men som sagt, mister man en så står det tusen åter :).

Just nu sitter jag på jobbet i alla fall. Slutar halv fem. Ska då hem och fortsätta min storstädning av lägenheten och sen och träna. :P. Petra kmr även vara där. De kmr från Falun en vända idag :).

Annars längtar jag till helgen om det blir som jag tänkt :). Hoppas det i alla fall, får veta det idag. Då kanske du kmr imorrn. *hoppas*

Sedan ska jag hämta mina absolut sista saker i Bynn ngn dag här framöver, måste kolla lite med bil och så. Men det löser sig nog.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback