okej..

För det första så känner jag ingen Lisa, och det finns nog ingen Lisa som vet vem jag är.. Så du som skrev kommentaren på mig förra inlägg kan ju våga stå för det och skriva dit sitt riktiga namn.. Lr vågar den personen inte stå för det?

Idag ska jag i alla fall städa hela lägenheten, vet inte vad jag gör men är expert på att stöka ner.. hehe. Sen ska jag inte till Mora och lämna Solo hos mamma och köpa mig ett par nya byxor så jag har ngt att ha på mig imorrn när jag ska till Petra och festa. Jaja, whatever.

// A

Kommentarer
lisa säger:

apan känner alla men apan känner ingen.

är du dum nog att tro att du vet vem som vet vem du är ? snälla lilla du, många vet vem du är utan att känna dig. patetiska lilla.. och jag har inga problem att stå för vem jag är. plutten!

2008-10-24 | 12:29:08
Syster Hillevie säger:

Måste försöka skriva att du är fin hur du än är=) Men hur jävla bra är de inte att du snart är nere på din "dröm" vikt igen :D? Och sen har du någonsin ens känt någon lisa? Hm, omoget av henne att inte förklara vem hon är om hon nu står för de hon skriver...

2008-10-24 | 13:18:35
Pettan säger:

Lisa: Vem är patetisk om inte du?

Haha bara å skratta åt de rosen :)



2008-10-24 | 14:54:11
Pettan säger:

Lisa: Vem är inte patetisk om inte du?

Haha bara å skratta åt de rosen :)

2008-10-24 | 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback