--

Jag vill att du ska veta hur mkt du betyder för mig och vad du än gör för val så finns jag att luta dej emot. Jag vill ha dej och ingen annan. Jag förskte göra så du märkte hur mkt du betyder för mig, men jag vet inte vart det gick fel. Det var precis som att hur mkt jag än försökte så blev det fel. Vad jag än sa så betydde det inget för dig utan du var lika likgiltlig och sa bara att jag inget dög till längre, att det inte fanns ngt att bygga på. Jag ljuger för mig själv varje dag för att försöka må bättre, men det funkar ju inte. Jag åker upp och ner i skiten varje sekund känns det som. Precis när jag är på väg upp igen så får jag ta skit igen. Det spelar ingen roll vad jag gör så är dina ord i min tanke. Hur värdelös jag är, ingen vill ha mig, du kmr aldrig vilja ha mig igen. Jag kan lika gärna dö för jag förstör bara. Förut visste jag att jag inte gjort ngt, men i dagens läge så vet jag inte...Maten är det lika illa med som vanligt, äter inget, har blivit smal, det såg du igår, det gjorde mig glad, men blev ledsen när jag träffade dej, var så svårt att komma dit igen och se mitt förra liv, det liv jag hade för två månader sen. Kände hur tårarna kom, men lyckades mota bort dem. Men vad gör jag den dagen de inte går att mota bort då? Vem ska jag ringa? För ringer jag dej så förstör jag bara. Vet ju att du inte vill ha ngt mer med mig att göra, att du aldrig kmr att ringa och fråga hur jag mår.. Jag undrar vad jag gjort och sagt? Jag söker efter så mkt svar, har så många frågor som aldrig kmr bli besvarade.. Det enda jag kan göra är att hoppas, och de säger ju att det sista som försvinner, det sista som dör bort, det är hoppet..

//A


-Du gräver din egen grav-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback