Torsdag

Trött som fan är jag, vrf vet jag inte har ju sovit inatt :P I morse när jag vakna hade jag ett x antal missade sms från olika st. Populär man är när man sover då :D men men, är man mig så är man :D

Har nyss kommit hem från ett jobb, börjar halv fyra på nästa.. Ganska skönt att jobba lite mera nu så jag får mkt pengar i januari :D Och så hoppas jag att jag får lite jobb i helgen oxå, för ska inte jobba ngt nästa helg då det händer andra saker :D Ska bli riktigt roligt. Nej fan heller, som jag skrev igår, en del har inget med att göra vad det står här så byebye.


"Hahaha, tror du mig lr ska jag berätta mer för dej"

Kom att tänka på den låten idag efter en sak.. Passade ganska bra in..

Öppna ögonen för fan och se vad som håller på att hända..


// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback