22/12-08

Fy fan vad jag hatar denna dagen !
Börjar i morse med att klockjäveln ringer åtta, då var det bara att gå upp..
Helt slut är jag.. Pratade i telefon till tre inatt.. Men men, det är självförvållat..
Men var ett roligt samtal :D I alla fall så då hämtar jag syrran och hennes kompis,
åker vidare till Mora. Släpper av hennes kompis på jobbet.
Åker vidare hem till mamma, släpper av syrran, plockar upp brorsan,
åker till besiktningen med magont.. Var ju sista dagen att ombesikta idag och var
inte säker på att den skulle gå igenom, men det gjorde den som tur var.
Fast på vägen till besiktningen var man ju på väg att hamna i diket :D Men är roligt att sladda i alla fall :P

Sedan hem till mamma igen, skulle vänta där tills jag skulle klippa mig,
och då kom mamma på att jag lovat att städa badrummet uppe.
Så var bara att gå upp och skrubba hela badrummet, från golv till tak..
Mitt i allt det så ringer de från jobbet.. Ngn idiot som blivit sjuk som vanligt..
Så då fick jag lov att jobba :S Skittråkigt.. Där vart min dag förstörd..
Men men, i alla fall så när jag städat färdigt så klippte jag mig och sen har jag gått på jobbet och vart skitsur..
Lr det var jag hos mamma oxå så hon sa att om det var ngn som ville köpa mig så var jag nästan gratis :D haha.

Efter jobbet plocka jag upp Ida, nu sitter vi hemma hos mig och hon har valt
några skitkassa filmer vi ska se på.. Jaja, får se hur det blir med den saken..
Sängen ser jävligt skön ut :D

Imorrn blir jag i alla fall ledig, ska in till Mora på morgonen och köpa sista
julklapparna och sen vidare till grönklitt :D Ska åka snowboard för första gången på två år :D
Och jag var ju inte duktig för två år sedan, så får väl se hur mkt skador jag drar på mig :P
Men kameran ska då med.. Lägger upp ngn bild imorrn..

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback