v 39 (38+0) Så jävla less

Nu är jag less, känns som att bebis aldrig kommer att komma. Har sån foglossning och tar mig knappt i och ur sängen/soffab utan att grina. Och i måndags var vi iväg med öppna förskolan till trollstigen och gick runt. Efter det så hade vi picknick, då satt jag på marken och när jag skulle upp så tog det säkert 5 min för det gjorde så ont. Så nu får bebis gärna komma, men har börjat tappa hoppaet nu faktiskt. Känns som jag alltid kommer vara gravid och Anton kommer alltid ha en orörlig mamma utan någon energi :( Han älskar att bli jagad just nu, han säger Bu och börjar springa, och jag går efter, men orkar bara kanske 2 gånger innan det gör för ont. Längtar så tills jag kan springa efter honom igen.
Kände bara att spy ur mig lite. Nu ska jag ta ett magkort innan jag glömmer bort det och efter det titta på ett förlossningsprogram och längta tills min bebis är ute.

Kommentarer
Marielle säger:

Man får vara less!! Huvva och fy vad jag lider med dig!! :( inge kul.. Skickar en massa styrkekramar och hoppas på att den lilla vill titta ut för din skull! <3

2014-05-07 | 22:43:23
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback