Anton 2 år!!

Min pojke börjar bli så stor, idag blir han 2 år. Så i lördags firade vi honom med släkten på besök. Bästa presenten enligt honom var nog damssugaren från hans mormor :P. Han släpper den inte. Han fick även pengar, lite på sparandet och resten ska gå till en sandlåda, men när vi skulle köpa den igår så var den slut :(. Skulle få in om några veckor igen.
Idag har vi haft kompisar på besök, jag har fått snacka skit med vuxna människor och Anton har lekt med kompisar på gården. Så underbart med varmt väder nu, de har vart ute och sprungit och de får en annan frihet samtidigt som det är inhägnat så de kan inte komma långt :).
Har lite kort från i Lördags och idag la jag fram kameran men glömde knäppa :(. Måste bli bättre på det. 
 
 
 
Min underbara 2-åring ♥
 
Nu sover han, helt slut efter en underbar dag :). Jag sitter i soffan nu och ska äta mellanmål nu innan sängen kallar. Funderar på om det kanske är dags att packa en bb-väska, vill ju gärna föda nu om jag får bestämma :). 
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback