90% bra dag :D

Underbar dag, började med att jag fick sovmorgon. Så skönt att gå upp när jag vill. Vi tog det lugnt på förmiddagen, men efter Anton sovit och ätit lunch så ville vi inte sitta hemma. Så satte hos i bilen och for till Kalle och Jimmy en vända. Efter det var vi ner på Östäng och åt mjukglass, så gott med årets första mjukglass. Tyckte Anton med. Vidare upp mot Rämma och kikade lite i skogen. Såg inte så mycket, men mysigt att bara åka. For hem och lagade middag. Vi ville fortfarande inte vara hemma, så satte hos i bilen en vända till. Denna gången mot skjutfältet, vi såg mycket fint och olika vägar vi vill kolla på. Så får ta en längre vända en annan dag, fanns mycket slogbodar att grilla vid så ska ta en riktig utflykt någon dag. Idag har det regnat och åskat så vi höll oss i bilen för det mest. Denna gången fick jag faktiskt med mig kameran, så blev lite bilder :).
 
Här är några :)
 
Mysig biltur och längtar redan till nästa gång :)
 
Varför dagen bara vart bra till 90% skriver jag inte här. Nu har i alla fall Anton somnat så jag och Jocke ska lägga oss i soffan och kolla på en film :). Just de, beställde nyss ett egendesignat mobilskal, så hoppas det kommer snart:D
 
-Annelie-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback