Halv två och fortfarande inte klätt på mig.

Som sagt, har fortfarande inte fått på mig kläder än :P men är det skitväder ute så får man ha en mysdag.
Dagen började med att vi gick upp vid nio, åt frukost framför bb och hjälpte Anton bajsa. Han har problem med det, ligger och trycker tills han blir alldeles röd och så skriker han. När han bajsat världens lass och ätit så däcka han nöjd och belåten.
Då började vi städa, Jocke damma och dammsög. Jag städa badrummen, rollade av kuddar och plockade en massa. Tog in sommarskorna (som om det behövs nu) och möblera om i badrumshyllorna, diska nappflaskor och kastruller. Skrev en lista på saker som ska fixas nästa vecka.
Dels så ska kylen och skafferiet städas, skåpluckor torkas av, balkongen städas, handla matta och utemöbler till balkongen, plantera blommor ute, fixa hyllor i walkin garderoben så alla mina skor får plats någonstans och lite mera småplock. Kommer bli så bra när det är klart. Så skönt att känna att man har tid att göra en massa sånt här nu när Jocke är hemma med.
Jocke for sedan till Orsa för att fixa med bilen. Jag tog in all tvätt och la i soffan, skulle vika den och sedan duscha, men det hann jag inte för min bebis vakna och ville ha mat. Och så bajsa han värsta lasset igen. Så fram tills nu så har vi myst i soffan. Då somna han om och ligger nu bredvid mig och sover så sött i sin onepiece som vi köpte till honom :).
Så ska väl passa på att vika tvätt och ta mig in i duschen så jag får på mig några kläder sen.
Funderar på att ta mig ut på en promenad sen. Är ju inte för varmt för det :).

Förstår inte att min älskling blir 5 veckor imorrn <3


Kommentarer
Marielle säger:

Sv: Åh, tack! Ja, han är verkligen jätte söt och go, fasters buse. Nä, inte alls långt kvar, börjar bli mer och mer nervös inför vad som komma skall. :) Åhh, vad du är söt! Bara därför kommer jag att bjuda på många bilder så att du kan få se. :)

Det är ju det som är det svåra, att njuta och inte tänka på det även fast att man lägger bort det över helgen, alla tankar går ändå dit, men det är fruktansvärt skönt ändå att få en liten paus på nån dag. :)

Det är bara bra med oss efter omständigheterna, har tillbringat två dagar på förlossningen och har tid där i morgon också på grund av minskade fosterrörelser, men skriver mer om det i inlägget jag skriver i morgon. Allt är i alla fall bara bra, men oron steg där ett tag. Hoppas att allt är bra med er och världens finaste lilla kille också?!



Kramar!

2012-06-04 | 23:17:30
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/
fia säger:

em är den 28 så är borta mellan 27-29 juni. åh jag är så sjukt glad för eran skull, som du har längtat ! värt längtan gissar jag ;) klart jag har tid någon av dom närmsta veckorna. det är bara höra av er när ni kommer !! i värsta fall har jag ett träningspass men det kommer ju inte göra sån stor skada på en timme känns det som, och det kanske går att trixa på någe sätt :)



kram !!

2012-06-05 | 08:36:04
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/
Emma säger:

Sööötnosen!! :D <3

2012-06-06 | 10:22:32
Bloggadress: http://hovgardenspinglor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback