6 veckor !

Hur kan tiden gå så fort(!). Känns som det var igår jag var på förlossningen. Men nej, sex hela veckor har det gått. Livet är i alla fall underbart. Idag gick jag upp vid halv åtta och gav Anton mat. Sedan somna han vidare, Jocke väckte jag vid halv elva och Anton vakna vid tolv igen. När han fått mat och så, for vi ner på Mora. Var på kaffestugan med mamma och kika i affärer. Jennifer, Busk och Björne kom till kaffestugan med. Vi åkte inte från Mora förrän vid tre. Men var mysigt att inte ha något måste idag.
Efteråt for vi till mamma och spelade kubb med Viktor. Jag vann :D. Nu är vi hemma, jag har vikt tvätten och gjort iordning allt för maten. Vi ska grilla, Björne kom precis så blir väl mat snart. Sen blir det ut med 145:an ikväll en vända. Tur Anton är så lätt att ha med sig :).

Igår var det studentdags här i Mora. Jockes syster tog studenten. Redan vid halv tio gick vi ner på Mora. Skulle följa min bror Viktor till optikern igen. När vi var klara där så kika vi i lite butiker innan vi satte oss på kaffestugan och fika. Snäll syster som jag är så köpte jag ett par solglasögon till min bror innan han cyklade hem. Jockes släkt mötte upp oss på kaffestugan. Vi kollade när studenttåget kom och kikade på alla flak och lastbilar som for runt innan det blev att äta på restaurang Oscar. Vi gick hemåt vid halv sex, var hemma vid halv sju. Då var det bara att ta bilen till mamma och hämta Solo. Så vid åtta var vi hemma och fick sätta oss i soffan.

Det har vart två riktigt sköna dagar, inga måsten och shoppingen har vart på topp. :P. Tre tunikor, två par skor, strumpor och en klockan har fått följa med mig hem. Jocke hitta shorts och självklart hitta vi lite till Anton :P.


Elina som tog studenten.

Anton vakna och fick komma upp.
Hängslebyxor på sig dagen till ära :D

Så söt ♥

Antons tremänning Eddie tyckte Anton var väldigt intressant.
Skulle ha honom i knät, köra vagn och sprang och kolla i vagnen.

Nu ska jag gå och kolla hur det går med grillningen. Fast först ska Anton få ligga i sängen, han somna precis i soffan :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback