Dagen idag

Anton vakna halv sju och fick mat. Men jag kände inte för att gå upp då, så vi myste ner oss i min säng en stund till. Eller ja, vi somna om och vakna när mamma ringde och väckte mig :P. Hon kom förbi och hälsade på en vända. Var bra, för då fick hon mysa med Anton medan jag kunde plocka lite.
När hon for så satte vi oss i soffan och skulle mysa på ännu mera (finns just inget annat att göra då det regnat konstant), men Hillevie kom förbi en vända med ingredienser till bakningen. Hon fyller år nästa vecka så jag ska baka för kalas ska hon ha hos oss.
For ner på Mora och åt lunch med Jennifer i regnvädret. Fick med mig lite underkläder, en handduk och kräklapp till Anton hem. Så när vi kom hem så fick Anton mat och sen gav vi oss ut på en promenad med Solo i regnet. Blev 3 km idag med. Så det var ju bra.
Resten av kvällen har spenderats med att jag gav mig på att baka här på kvällen, men glömde kakorna i ugnen och de blev brända. Nu vet jag att brandlarmet fungerar i alla fall. Har även badat Anton, han fick ren pyjamas och nybäddat i sängen, så nu sover nog han gott :).
 
Det ska även jag göra nu. Men först lite bilder på vår prins :)
 
 
-Annelie-

Kommentarer
Marielle säger:

Åhh, sötnosen!! :)

Sv: Tack för båda dina kommentarer vännen! Det värmer! :) Ja, det var faktiskt riktigt skönt att det såg bra ut, men hade gärna velat att blodtrycket och huvudvärken också skulle återgå till det normala, men det kanske kommer eller så tittar kanske Liten ut först. :) Kan inte annat än att hålla med dig där, även fast att jag är livrädd just för en igångsättning så hade jag verkligen velat det just då för att slippa att må så där dåligt. Tack så jätte mycket för alla dina fina och snälla ord och att du hoppas för mig att Liten vill titta ut, vore riktigt kul om h*n skulle få för sig att titta ut om någon dag. Obeskrivliga ord! <3

Kramar!!

2012-07-12 | 18:48:47
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback