Illamående är tillbaka

Mina tabletter mot illamåendet har nu tagit slut och det märks. Idag slutade jag inte må illa förrän framåt tolvtiden och det är väl inte så farligt. Men åkte ner på Mora vid halv tio för att klippa mig. Blev skitsnygg i håret :D ska visa sen. Efteråt gick jag och Jennifer ner på Mora och år lunch och shoppade lite. Kom hem med baströjor och skor. Mer kan jag inte handla då jag är fet :(. Kom hem vid tvåtiden och gick en långpromenad med Solo innan jag la mig i soffan och sov till sex. Nu sitter jag fortfarande i soffan, har ont i magen, mår illa och har sura uppstötningar. Blir nog att ringa vårdcentralen så jag får mina tabletter för var på Mvc igår och läkaren som ska skriva ut dom åt mig jobbar inte förrän om en vecka igen och jag pallar inte bli dålig igen. Fick tränga bort spykänslorna imorse och vill verkligen inte börja spy igen. Annars så hade mitt järnvärde gått från 103 till 120, så det var ju jättebra, hade även bara gått upp 1 kg sen sist och det klagas det inte på.

Skriver mer imorrn och visar bilder på håret, shopping och bebisrum :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback