Dop

I lördags så döptes Anton i Hornberga Kapell, jag hatar att stå framför folk sådär, men det gick bra :). Anton var snäll, lite gnällig bara under själva dopet. Fikat sov han sig igenom :P.Han vakna när vi hade öppnat lite presenter, men han hade en jobbig dag tror jag. Jag och Jocke hade det trevligt i alla fall. Roligt att så många kom, och att dom faktiskt hitta dit :P. Anton fick jättefina presenter. Vet inte vad jag ska skriva om dopet, så slänger in bilder. Kolla prästen förresten, en riktig raggarpräst :P.
 
Bilderna i slutet är presenter han fått :P.
Han fick även en massa pengar på sitt sparande.
Och längst ner är dopklänningen, den sydde min mamma till mig när jag döptes,
så är roligt att Anton hade den med :)
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback