Ännu en ny vecka

Så var det måndag igen, imorse när vi vakna så blåste det storm ute och var iskallt. Nu lyser solen och det är ganska skönt ute.
Vakna fem imorse, taskig tid tycker jag, men inte prinsen. Så upp och ge honom frukost. Han somna om vid sju och jag tänkte gå och lägga mig men började med disken och sen var klockan halv åtta och då ville inte jag sova, då hade ju halva dagen försvunnit. Så jag började städa, vattna blommorna, damma, dammsuga, duschade, gick med Solo och åt frukost.
Jennifer kom och följde med mig, vi har nu sagt upp lägenheten, så i november flyttar vi till Älvdalen, ska hyra ett hus där. Blir så bra så. Ska bli roligt och jag längtar. Vill redan packa och flytta :P. Var även in på banken och satte in Antons pengar på hans sparkonto.
Hem och åt lunch innan Jennifer for. Sedan dess har jag gett Anton mat och lagt honom att sova, hängt tvätt och nu sitter jag i soffan. Har en hög med torr tvätt bredvid mig som ska vikas, men jag hinner nog.
Annars så har jag en lista på saker som ska göras, tänkte göra allt idag för att bara mysa imorrn och jobba på onsdag. Men nu blev det inget jobb på onsdag, så nu kändes det inte så viktigt att göra allt på en gång :P. Ska ju typ bara ringa något samtal, beställa tackkort och skruva fast benen på köksbordet. Ska även skriva ut bilder och sätta in i fotoalbumet och i en ram Anton fick på dopet :).
 
 
Nu ska jag nog bara sitta i soffan, äta middag och vika tvätt idag.
Och självklart mysa med prinsen när han är vaken.
Resten gör jag imorrn :).
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback