Snart fredagsmys :D

Har vart vaken sen innan halv sju, kunde inte sova längre.  Har drömt så konstiga saker. Ska snart gå ut och se om bilen vill starta, den la av när jag skulle åka hem från träningen igår, så pappa och Mikael fick komma och bogsera hem den åt oss. När Jocke (han kom också), pappa och Mikael höll på och kollade om de kunde få igång bilen så fick jag och Sandra för oss att bygga en snögubbe :D. haha, den blev inte fin. Men roligt hade vi.
Kom i alla fall hem vid nio, då myste vi lite och sen la jag mig att sova.
Nu ska vi som sagt se om jag får åka bil till jobbet eller cykla. Det får turen avgöra. Jobbar bara till tjugo över tolv idag. Perfekta tider :D. För sen blir det gymmet i eftermiddag och efter det fredagsmys :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback