Pulkaåkning :D

Igår blev det en tur till Orsa. Träffade på Kans, Cathrine och Busk där. Så kikade på speedweekend en massa och stod och pratade med folk. Var efter det och tog en pizza på bykrogen. For hem till Kans och Cathrine och hade nhl marathon. Jag blev skitgrinig då jag förlorade. Så lämnade wo på två matcher för var inget roligt att spela då :P.
Jag och Cathrine bestämde att alla skulle åka ut och åka pulka på kvällen, önskar jag hade en kamera med mig. haha. Vi orkade inte åka i täckbyxor, så tror alla var blöta ända in till skinnet efteråt. Jocke gjorde värsta vurpan så han har en lårkaka och brännmärke på handen. haha.
For och kikade på en fest och hälsade på lite efteråt, skjutsade lite folk på wasa. Men vi for hem och sov efter det. Var en skitrolig dag/kväll. :D Just de, Solo fick åka till Bynn igår också. Jockes mormor lånade hem honom lite. :).

Nu på förmiddagen har vi hunnit med att handla, lagat matlådor åt Jocke. Gjorde lax i ugn till honom, sparade en låda till mig också. Har slängt in en tvättmaskin. Så nu har jag inget att göra. Ska väl laga köttgryta till middag senare idag. Men nu vill jag veta om vi ska åka pulka idag eller inte :D. Hade vart så roligt, men med täckbyxor denna gång :P.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback