Negerbollar :D

Festen dog inte ut igår efter mitt sista inlägg, utan vi satte oss i bilen och for runt och kikade lite. Tror vi kom i säng vid tre. Var en lyckad kväll igår, nästa utgång blir nog wasacupen med Fia :D.

Vaknade så sent som halv tio imorse. Missade vasaloppsstarten, men skit samma :P. haha. Såg lite på vasaloppet medan vi åt frukost. Duschade lite snabbt och klädde på mig. Blev en promenad till Jennifer och Busk sedan, såg när svensken vann vasaloppet och när svenska tjejen vann. Väntade på att Jocke skulle skita klart och sen tog vi fyra en långpromenad ner på Mora med hundarna. Var riktigt skönt att ut och gå. Man ser hur solen börjar tina bort all snö och man bara längtar till sommaren :). Nere på Mora så var vi ni på tältet och kikade en vända, gick runt och kikade lite. Köpte en varsin korv på sibylla. Tog bussen hem efter det. Bra när bussen går gratis under vasaloppet :D. Väl hemma så började jag kika på glee, Jocke skulle fixa något på datorn.

Men fick så tråkigt, så drog ihop lite negerbollar snabbt :P. Nu står de i kylskåpet och kallnar lite, godast så. Kans och Cathrine har kommit en vända så Jocke tog en paus och killarna spelar nu lite nhl. Men vi ska snart putta bort dom från teven och kika lite på glee. Jag berättade för Cathrine vad som hänt, så nu vill hon fortsätta kolla :D.

Annars idag blir det spagetti och köttfärssås till middag och negerbollar till efterrätt. Och sen en myskväll med Jocke innan han ska åka fem imorrn bitti.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback