Lördag

Vaknade vid åtta idag för Jocke tog upp hela sängen, orkade inte ligga kvar bredvid honom, så gick till soffan och sov några timmar där :P. Så Jocke väckte mig halv tio när han skulle åka. Cathrine kom och det var meningen att vi skulle på gymmet och gå på bodycombat, men jag var helt död. Så vi kollade på glee istället och sen dansade vi lite zumba. Och nu har jag nyss duschat, sminkat mig och fixat håret. Så nu tittar vi på glee igen :P

Snart kommer Jocke hem från innebandyn han vart och kollat på. Då ska vi göra handlingslista och matlista för veckan. Så vet jag vad jag ska äta och så. Ikväll verkar det bli fest. Jocke var sugen, inte jag. Så jag håller mig nykter. Är inte så mycket för alkohol längre, så mycket kalorier.

Har däremot vart sötsugen hela förmiddagen, men ska klara mig har jag bestämt. Så ska handla lite frukt tills ikväll så försöker jag låta bli det onyttiga sakerna.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback