Hunnit med mycket

Nu på morgonen vaknade jag tidigt som vanligt, halv sju redan. Innan klockan som vanligt,  men tyvärr ingen sol idag :(. Kanske kommer lite senare, men tvivlar på det.
Men gick i alla fall upp och klädde på mig. Åt lite frukost framför teven. Har även hunnit med att bädda sängen, sminka mig, diska och fixa lite till.
Nu ser jag att klockan drar iväg och jag måste åka till jobbet snart. Slutar kvart över ett idag, bra tider. Sedan vid halv tre-tre ska jag fara till Garberg och hämta Jocke. Äntligen är han hemma snart :). Har faktiskt saknat honom mycket denna vecka.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

mitt nya lösen till andra bloggen står i mailfältet..

blir så jävla nojjig att någon annan läser.

2011-03-17 | 21:36:31
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback