Jordgubbar :)

Det är något speciellt med jordgubbar och grädde på sommaren :). Har nyss smällt i mig en skål. Kom hem efter en promenad med Jennifer och Busk för 40 min sen. Vi gick i mer än en timme, snacka skit och kände på vattnet i Harbacken, kändes riktigt skönt. Skäms ju för att jag inte badat än :S. Hunnit duscha när jag kom hem också. Så snart väntar sängen på mig.

Har hämtat ut tre paket idag (!). Men mycket som ska skickas tillbaka. Behöll ett par jesussandaler. Ni får se dom imorrn :). Annars var det två pumps från brandos, ville bara ha ett par, men måste ha större storlek, så blir att byta det med. Hoppas de hinner komma fort :P.


Fick även hem ett paket från bluebox :D.

Nå man kan märka sin dricka med, lite roligt tyckte jag :P.

Jag har aldrig i kortform, längtar tills vi ska spela det :)

Ett till spel, ascoola 90-talet, verkade roligt, får väl se sen :).

Två massageoljor :). Nu ska jag bara få Jocke att massera mig någon dag :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback