jobb

Somnade inte förrän tre inatt, kunde verkligen inte sova. Varvade mellan att sitta vid datorn, läsa bok och bara ligga och fundera. När jag väl somnat så vaknade jag vid fem, vid åtta och sen gick jag upp vid elva. Tur jag inte börjar jobba förrän fyra idag. När jag väl tagit mig upp var det bara att gå med Solo. Kom in och åt frukost, plocka ur och in diskmaskinen, duschade, tog reda på all post som legat och skräpat. Nu skulle jag ha tömt kattlådan och vikt tvätt. Men gör det sen om jag orkar. Eller ja, kattlådan måste jag ju tömma, men tvätten får nog vara. Ska även göra matlåda så jag har tills idag och imorrn. Men korven är gjord, måste bara göra mos så är det fixat.
Fram till dess så blir det soffhäng och se på glee.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback