SEMESTER

Fy fan vad skönt, det var med lätta steg som jag gick ifrån jobbet idag. Semester i elva dagar. Det är fan mycket det, för att vara mig i alla fall :P. Har tänkt ha tre veckor de senaste två somrarna, men har slutat med fem dagar :D. Mer än dubbelt så mycket i år. Det gillas :).
På vägen hem från jobbet så for jag in på Ica, handlade jordgubbar och hämtade ut ett paket. Sakerna var inget jag ville ha, eller jo, ett par skor, men de var för stora. Så ska byta dom.
När jag kom hem så har jag gjort de vanliga sakerna, bäddat sängen, dammat, vattnat blommorna ute och inne. Och donat på. Packeterat saker som jag sålt på tradera som ska skickas iväg. Nu sitter jag i solen och väntar på Jocke. Hoppas han kommer snart, solen kom just fram så ska nog försöka få med honom och bada :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback