Grillning

Skönt med sovmorgon, eller ja, vaknade sju första gången :P. inte så ovanligt, men sov vidare någon timme till. Väckte Jocke genom att putta ur honom i sängen :P. Han svarade med att putta ur mig i sängen. Gick inte på att jag gjorde det i sömnen tyvärr.
Kom upp och kom fram till att frukost hade vi ingen, så for iväg till Ica och handlade lite. Handlade även lite saker tills vi ska åka på söndag.
Snart ska jag äta lite frukost, sen ska vi grilla vid två med Jockes pappa och hans tjej. Hoppas på att solen kommer fram i eftermiddag så vi kan fara och sola och bada och bara njuta.
Imorrn ska vi på dop, Jockes kusinbarn som ska döpas, så måste fixa doppresent. Vad köper man i doppresent?.
Annars längtar jag som bara den tills vi ska åka :D.

Jag hann bara med att njuta av semstern i knappt en dag innan de ringer och frågar om jag vill jobba extra ikväll, men jag sa nej. Den här gången ska jag vara ledig alla mina dagar. Har aldrig hänt förut, men denna gång SKA jag vara ledig.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback