Torsdag

Vi tog oss till gymmet igår, valde mellan att handla en chipspåse och se på film eller åka till gymmet. Valde rätt :P. Men blev inget hårt pass, körde en halvtimmes kondition. Lite lagom sådär tredje passet i veckan.
Idag vaknade jag redan vid åtta, sover så dåligt på nätterna nu förtiden och fattar inte varför.. Säkert bara för att jag måste vänja mig vid att Jocke sover hemma 7 dagar i veckan nu och inte 4 :P.
Men har hunnit med mycket nu på förmiddagen i alla fall. Gått med sopor, diskat, dammsugit, ätit frukost, vart till mamma och gått med hennes hundar, plockat och donat. ja, Jocke har hjälpt till lite :D.
Nu ska jag slänga in en tvättmaskin och sen sitta i soffan innan tills det är dags att åka mot jobbet. Jobbar mellan halv ett och halv fem idag. Fyra timmar är perfekt.
Och ikväll ska det bli ett hårt brottningspass hoppas jag. Ska även träna tjejerna då :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

bodystore.com

ja visst är dom, fast shit va jag känner att jag måste hinna träna innan sommarn, dom sitter som hotpants trosor i stort sett så det gäller att få trimmade ben.



Härligt att du är igång med träningen, visst är det skönt när man känner att man har medvind vad gäller den ?

2011-01-13 | 20:28:02
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback