Min lördag

Jag mår som bäst när jag får saker gjorda, när allting flyter på och sker som jag vill. Idag har det verkligen varit en sådan dag :). En dag som började med filmtittande imorse medan vi åt frukost.
Dagen övergick sedan till en städdag, då det rensades och plockades i datarummet, så nu har vi ett datarum igen :D. Nu kan man gå därinne utan att vilja spy på allt, så nöjd så :)
Träning stod på tur, en vända på class gym och körde ett gympass, känner redan hur det värker i min mage och benen. Skönt.
När vi kom hem från gymmet (Jocke var självklart med) så började vi med att sätta upp ett bröllopsfoto i hallen och saker runt omkring, så nu är vår hall mycket finare. Slängde in en tvättmaskin, klippte Jocke och lagade mat. Lasagne blev det idag, nu ska jag krypa ner i soffan och inte göra något mer idag :).


Jag på gymmet

Hittade en katt såhär idag :P

Efter ett tag var de två i tvättmaskinen :P
Men de fick flytta på sig för tvätten.

Såhär fint blev det i hallen,
på skylten under står det:
Kärleken övervinner allt
Så nu är hallen nersläckt och ljusen lyser så fint så :)

-Annelie-

Kommentarer
Emma säger:

Va fint det blev! :) Kram

2011-01-08 | 21:25:53
Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/
fia säger:

äh va gott med lasagne ! var sjukt längesen jag käkade det. mmmmm :)

2011-01-09 | 08:24:00
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback