Måndag

Idag var det ju tänkt att vi skulle upp tidigt och tvätta täcken och kuddar, men det blev det inget av, vi valde att stanna i sängen :P. Får tvätta allt det en annan dag. Men var inte alltför viktigt, men allt annat i lägenheten är fint nu :). Annars idag så kom Helena och hennes tre barn hit och hälsa på. Var riktigt roligt. Blev träning efter det, tränade hockeykillarna och var med lite själv. Och sen tränade jag blandgruppen. Åt lite mat när jag kom hem och nu ska vi se på solsidan. :D.
Imorse hann jag även med att spela supernintendo, spelar supermario. Hade kommit hur långt som helst men det hakade upp sig på något sätt och allting som jag sparat försvann :(. Men har nästan spelat ikapp allting nu :P.
Tror jag ska kolla om vi kan beställa hem kinect till xboxet nu, så vi har något mer roligt att spela :P.


Vi fick den här fina blomman av Helena och hennes familj som bröllopspresent.
Så himla fin, nu ska vi bara försöka hålla den levande :P

Såhär har min frukost börjat se ut, den sämsta är väl oboyen,
men det är en bra början mot ett nyttigare liv.

Far och son :P. Ser ni vad lika de är :P

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

haha ja men nog fan är det som skönast när man är klar med allt för stunden :)

2011-01-11 | 20:19:00
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback