Jobbdags

Igår spelade jag supermario nästan hela dagen, utom när vi gick och handlade eller lagade mat. På kvällen var jag iväg och tränade brottning. Riktigt roligt var det. Är så skönt att vara igång med träningen ordentligt nu. Nu känns det inte som det är ett måste, nu känns det roligt att åka på träning igen.
Kom upp vid åtta idag, så har nu ätit frukost och sminkat mig för första gången på x antal dagar :P. Ska snart ta en promenad till jobbet. Ska jobba mellan 10-18. Men vet inte riktigt om jag behöver jobba ända till 18. Ska stända fritids, så beror helt på när alla barnen går hem :).
Sen blir det kycklingsallad till middag idag och efter det gymmet. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback