Inga måsten kvar

Igår hann jag inte med att skriva något mera. Jobbade som sagt till kvart i tre, for hem och tog det lugnt en vända. Björne kom en vända och medan vi satt och pratade så bestämde vi oss för att åka ner på Mora. En timme innan alla affärer stängde. Gick in på stil, de har haft höga jeans förut, och jag har haft koll på dom länge, men de har inte haft min storlek och inte en chans att jag kan trycka i mig i xs :P. haha. De har haft dem i 3 olika färger, svart, jeansfärgade och beiga. I beiga hade de min storlek, så jag testade dom och de satt så skönt, så fick lov att köpa dom :P. Nu väntar jag på att de andra två färgerna ska komma in så jag kan köpa dom med :D.
Annars blev det en sminkpaljett med massa ögonskuggor på, ett linne, en tröja.  Orkar inte ta kort för har ingen kamera förutom min mobil och den suger.
När vi kom hem så duschade jag, klädde på mig de snygga kläderna, på med högklackat, sen for vi och åt med 5 andra på china house. Och shit vad gott det var, var länge sen man åt mat där. Efter det så kikade vi in på sportbaren som öppnat i Mora och det var riktigt roligt att sitta där och snacka skit.
Men vi blev arga på hon som stod i baren, Jocke hade druckiten öl på china och en öl där, sen sa hon att han var för full och fick lov att dricka vatten(!). Det fanns folk som var tio ggr värre än han och jocke var som vanligt.
Jag däremot var nykter, är fortfarande 100% inställd på att vara det hela året.

Idag vaknade vi vid halv nio, tog mig upp från sängen nio ungefär. Så skönt att kunna ligga och dra sig. Men när vi väl kommit upp så var det bara att dra på sig träningskläderna och hämta Jennifer och fara till gymmet. Idag testade vi bodycombat och det var riktigt roligt, det ska jag försöka gå på minst en gång i veckan. De har det tre ggr, så jag borde ju kunna pricka in det en gång i veckan.
När vi kommit hem så började vi fixa lite, har vikt all tvätt, ställt in disk, tvättat en maskin (en kvar att tvätta), ätit lunch, bytt gardiner som vi fick av farmor :), gått med hundarna (har mammas två här tills imorrn)
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Sitta i soffan och mysa med Jocke.


Såhär dåliga kort blir det med min mobil :(.
Men dessa gardiner är i vårt sovrum, blev mycket finare än det ser ut.

-Annelie-

Kommentarer
Hillevie säger:

Mamma har bara en hund. Solina är min, men tack för att du hjälper mamma med henne tills jag kommer hem :)

2011-01-22 | 18:06:45
Bloggadress: http://hilleviee.blogg.se/
fia säger:

fina gardinerna ser ut att vara :)

2011-01-22 | 19:45:17
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback