Hemma från jobbet :D

Imorse hade jag ställt klockan på sju, så var vaken efter det, var faktiskt pigg för en gångs skull. Skönt.
Hoppades på att jag skulle få lite jobb, så blev glad när det plingade till i telefonen. Först fick jag en förfrågan om jag vill jobba på utmelandsskolan mån-tors. Men det fick någon annan tyvärr :(.
Men plingade till igen om jag vill jobba på Sollerön idag och det jobbet fick jag :D. Så var bara att klä på sig och åka. Fick positiv respons när jag vart där, de tycker vikarierna är så dåliga på att ta reda på vad som gäller angående rastvakter, tider barnen ska ut och att hålla rent i klassrummet. Så de blev positiva och tyckte jag var väldigt framåt när jag började fråga dom frågorna. Och sedan tog jag telefonen och ringde till läraren jag jobbade för och ringde henne och frågade vad som skulle göras. Då sa hon att hon skulle vara hemma imorrn med, så fick jobba då med :D.
Det är roligt att få positiv respons när man är på ett jobb, då vet man att man gjort bra ifrån sig. Är de inte nöjda med en så säger de inget.
Har som sagt varit vikarie för en lärare idag, en såkallad extralärare. Så först var jag inne i ettan och hjälpte till, sen hade jag treorna själv (de sa att jag var den näst bästa fröken de haft!) och sist ettorna igen.
Imorrn ska jag ha treorna, femmorna och tvåorna olika lektioner. Ska bli riktigt roligt. Hoppas jag fortsätter få lärarjobb, det var riktigt roligt.
Nu är jag i alla fall hemma. Ska sitta i soffan och vika tvätt innan jag ska laga middag. Blir ett zumbapass på gymmet idag, det ska bli roligt.


Fick hem eclipse idag.
Och även säsong 6 av one tree hill.
Har de 5 första, har sett den 6:e förut.
Men vill ha alla!.
Finns en 7:e säsong med, men köper den när 6:an börjar ta slut :D.

-Annelie-

Kommentarer
Emma säger:

Haha jadu, det vet jag knappt.. Men onödiga funderingar typ, packing, bikini ;) och om jag ska våga ta med systemkameran, pengar.. :P

2011-01-24 | 15:53:52
Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/
Emma säger:

Haha men jag får såna funderingar ibland.. :P Bara för det ska bli så kul ser så fram emot det! ;D

2011-01-24 | 20:06:59
Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback