God Förmiddag

Ja, nu var det tisdag, jag gick upp sju(!) imorse. Haha, snacka om att vara entusiastisk på att få jobba :P.
Strax innan åtta fick jag faktiskt ett sms om att jobba mellan åtta och fem. Men någon annan fick det :(. Så som det ser ut nu så har jag inget jobb idag :(.
Men kanske kommer mer imorrn och resten av veckan, brukar ju alltid vara segt ibörjan av terminen.
Annars idag så händer det inte så mycket. Ska väl träna brottning ikväll. Kör lika hårt med träningen nu också. Är så glad över att jag hittat motivitaionen (stavning??) till att träna som jag gör nu.
Min man var väldigt rolig nyss, han kommer upp med torr tvätt och säger: Här har du att vika, sen gick han ner och lämnade mig med att vika tvätten. haha, så ska väl göra det snart :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback