Fredag=helg

Inte kan jag sova längre än halv nio på vardagar i alla fall, vaknade vid åtta idag, men lade mig i soffan en stund och kikade på tv. Jocke fick sova vidare tills jag tyckte han skulle komma upp framåt halv tio :P.
Vi tog det lugnt på morgonen med lite småplock här och där. Åt lite frukost och kikade lite.
Vi skulle till gymmet vid elva, men mamma ringde och frågade om vi kunde handla lite åt henne och som den snälla dotter som jag är ^^ så sa jag ja :D.
Så handlade först åt henne och sen lämnade vi det. Blev ett ganska hårt pass på gymmet idag, kommer nog ha träningsvärk på både ena och andra stället imorrn. Men är perfekt för imorrn är det vilodag som gäller.
Efter gymmet var vi och handlade. Nu har vi kommit hem och jag ska äta en sen lunch.
Jockes syster med pojkvän kommer hit närsomhelst också, de ska vara här i helgen. Så blir roligt.
Idag blir det inte så mycket mera, ska spela lite pingis och sen har de med sig sitt wii, så det kan bli roligt :D. haha, fast de blir rädda för mig när jag förlorar då jag är en väldigt dålig förlorare :D. haha.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

en match slutar genom att motståndaren tuppar av, dommaren anser att motståndaren inte kan göra mer motstånd pga uttmattning eller att den någon ger upp.



det brukar ju bli blodogt på matcher.

2011-01-14 | 14:17:17
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

fast man räknar poäng med (jättekonstigt poäng system) en får 10 poäng den andra får 9 poäng per rond. Och antalet ronder och tiden per rond varierar på hur stor "liga" man tävlar i.

ska vara sjukt konstiga regler. menmen :P

2011-01-14 | 17:27:11
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

matchen är ju uppdelad i roder så man kan vinna på poäng med. poängsystemet ska vara skitkonstigt. typ en får tio poäng och den andra nio/per rond. och antalet ronder och tiden på ronderna beror på vilken "liga" man tävlar i typ nybörjare alt. ufc ex.



konstiga regler, jaf fattar ingenting , menmen

2011-01-14 | 17:29:48
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback