Falun-Svärdsjö-Säter

Så såg vår biltur ut igår, men ett tag trodde vi bara att vi skulle ta oss till Falun då bilen började krångla :S. Men Jocke fixade igång den igen och så gick den som en klocka sen :).
Så vi fixade det vi skulle i Falun och sen for vi till Svärdsjö och hälsade på Petra och hennes barn, var där och snackade ett tag innan vi satte oss i bilen och för mot Säter. Trodde vi bara skulle vara där en stund, men blev där hela dagen och kvällen. Jockes syster och hennes pojkvän bor där.
Vi spelade wii, åt pizza och kollade på Filip och Fredrik. Var en riktigt rolig dag då man inte hade några måsten så man kunde verkligen slappna av, visst, ibland kändes det som jag hade glömt något, men det var nog bara för jag inte är van att inte göra något. Halv tolv på natten satte vi oss i alla fall i bilen och for hemåt. Kom hem strax efter ett. Jag sov nästan hela vägen i bilen, så stackars Jocke fick köra hela tiden. Han berättade för mig att han försökt väcka mig i Rättvik för att se om jag kunde köra, men det har jag inget minne av, så han stannade och tog en paus istället :P. Slockande på en gång när vi kom hem, utom Jocke som såg på hockey.

Idag vaknade vi av att mamma ringde klockan tio. Vi brukar vara vakna då, men idag hade vi inte vaknat, men gör inget att hon ringde för då kom vi upp och sov inte för länge. Jocke har åkt till mamma för att hjälpa henne att ta bort snö från hennes altantak så det inte ska rasa in. Jag stannade hemma för att kunna diska och tvätta lite innan jag börjar jobba.

Det är så skönt att skolan är slut, då kan jag verkligen ta på mig mer jobb och jobba. Så fick jobb både idag och imorrn och hoppas det blir mer i helgen :). Nu kanske jag kan komma upp i mina gamla jobbspår, då jag tjänade ganska mycket :D

-Annelie-

Kommentarer
Anonym säger:

vad tjänade du då? som USK eller?

2011-01-06 | 12:03:25
Annelie säger:

Vem frågar?

2011-01-06 | 20:57:47
Bloggadress: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback