Det är för tidigt att gå upp...

Usch, klockan började ringa kvart över fem (!). Förstår ni vad tidigt det är för mig? Jag må vilja gå upp i tid, men inte såhär tidigt :P.
Men nu är jag uppe och har ätit frukost. ska snart fara och jobba mellan kvart i sju och kvart i tre. Hoppas dagen går fort..

Igår tränade jag, ett riktigt bra pass, mycket fys och lite brottning, men är tråkigt att göra saker på tid. När tränaren säger att vi ska göra te.x. situps i 30 sek. Då blir jag lat, för det känns som en evighet och är tråkigt. Men har kommit fram till att när vi ska göra saker på tid så ska jag te.x. göra 30 stycken istället för 30 sek. Så det blir bra.
Tänkte gå och lägga mig itid igår eftersom jag skulle upp och jobba, men kom inte isäng förrän strax efter tolv.

Jaja, bara bita i och åka till jobbet medan min man får ligga kvar och mysa i sängen :(.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback