Bokad i två veckor framåt :D

Nu ska jag snart åka och jobba. Blir en jobbig dag idag, inte så många timmar, bara 6, men slutar jobbet kvart i sex och ska börja träna tjejerna klockan 6. Så blir sressigt. Men det hinns nog med :). Direkt efter jag tränat tjejerna så ska jag träna själv.
Igår tränade jag bodycombat och jävlar vad roligt det är. Men känner mig inte pigg i kroppen, har huvudvärk till och från och känner mig allmänt slö :S Jag vill fan inte bli sjuk nu.
För jag har jobb i två veckor framåt. Utom imorrn och på måndag, men det hinner väl ändras. Det är så skönt nu när allting flyter på med jobb och så. Var länge sen jag jobbade såär mycket som jag gör nu.
Längtar till nästalön, då får jag något att hurra för :D.
Nej, nu måste jag åka till jobbet. Börjar tolv :P.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback