Sovdags

Ännu en dag har gått, denna dagen har spenderats till shopping och packat åt Annelis dotter. Imorrn ska vi fara hem, 5 personer i bilen, ett flyttlass och ett hästsläp med häst. Jippie, NOT!
Känner att vi kommer inte vara hemma förrän framåt morgonkvisten och jag får inte sova länge på torsdagen, jag och Jocke ska på ett möte nämligen.
Så får la se vad som händer. Har i alla fall shoppat lite. Det är det enda roliga jag har att berätta just nu, längtar efter Jocke som bara den.


Tröja

En skylt som ska sitta på sovrumsdörren :)

En till tröja, spindlar och spindelnät på :D

Var in i en affär som sålde the, så köpte 2 olika.
Har jag haft mer pengar så hade det blivit mera :D

Foxytrosor, 4 par

Solo får en ny leksak, hans är i 2 delar.


Hittade tusen saker till som jag ville ha, men det mesta finns i Mora och kan inhandlas på mellandagsrean :D
Nu ska jag sova. Godnatt

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

ingen aning vart jag hittat dom, sett dom i n¨n blogg tagit dom typ. vill också ha dom !!!

2010-12-22 | 04:56:32
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback