Effektiv dag

Idag gick jag upp före åtta, satte mig och åt frukost och sen gick jag en långpromenad med Solo, lång blev den med tanke på att han sket 5! gånger på den rundan. Trodde inte en sån liten hund hade så mycket skit i sig :D. haha.
Efter det så pluggade jag. Skönt med bara en gruppuppgift den här veckan.
Vad gjorde jag efter det?, jo just de, jag vek all tvätt, typ 5 maskiner som jag inte vikt utan samlat på hög istället. Så satte igång med det och sen städade jag och gjorde om i garderoben. Snacka om snyggt det blev nu.
På eftermiddagen tog jag en promenad med Solo till min bror och lånade bilen (mammas bil som han tagit i besittning). Så for jag hem till mamma och lånade hennes bok med recept som jag ska skriva av.
15:20 var jag hos tandläkaren och gjorde tog bort lite tandsten och så gjorde hon något mer. Man känner sig så fräsch och fin i munnen efter man vart där :).
Var även duktig och åkte och tränade innan jag lämnade tillbaka bilen. När jag gått hem så lagade jag mat, blev pannkakor, läste en bamsetidning hos tandläkaren och där åt de pannkakor hos farmor, så då ville jag med ha pannkakor :D.
Jennifer kom och hämtade mig vid sju, så for vi hem till henne och Busk och kikade lite. Jag började med att skriva av mammas receptbok och hann långt, så har bara småkakorna kvar att skriva av.
Nu är jag hemma och ska krypa ner i min varma säng, imorrn blir den ännu varmare för då kommer älskling hem :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback