091009 - Fredag -

Har vart en jobbig vecka, fick en förkylning som slog ner som en bomb i tisdag.. Men men, har fått lov att stå på fötterna i alla fall. Har börjat trilla in lite jobb nu. Det gillar vi. :)
I morse gick jag upp klockan sex för att duscha innan jobbet började. Det var skönt.
Jobbade från tio i åtta till halv tio först. Sen åkte jag hem, där jag sitter nu.
Börjar jobba halv ett till halv fem igen snart.
Bra med lite jobb.
När jag kommer hem så är Sofia och Daniel här och hälsar på en natt. :) Det tycker vi om.
Ska äta tacos till middag idag och ikväll blir det myskväll med film och lite ljus tända.
Det tycker vi om.
Ska även jobba på söndag dag. Om förkylningen blir bättre vill säga. Får nog inte jobba om jag låter som jag gör nu.
Det tycker nog dom inte om att jag ska komma dit och smitta en massa boende.
Det märks hur det blir med det.

Hmm.. Annars då.. Längtar tills vi ska flytta, inte långt kvar nu., :) Ska bli så bra.

Kollar på vinterjackor på hm och Ellos. Har hittat en på varje sida, men kan inte bestämma mig. :S



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback