090619 - Finaste av alla är Du -

Loggade in på bdb idag, såg att älsk laddat upp en bild och där var det värsta dikten om mig. Men för er som inte orkar gå dit och se vad han skrivit så har jag kopierat den. =)

Dagarna kommer
dagarna går,
jag älskar bara dig
och jag hoppas du förstår
Det finns en dröm
och vi lever i den.
Jag tackar dig för
att du står vid min sida,
kärleken mellan oss
kan ingen riva.
Dina ögon av kristaller
och ditt hjärta av guld,
jag hoppas du vet
att jag gör allt för din skull.
Jag hoppas du vet
att du är allt för mig,
förstå älskling
jag skulle dö för dig.
Jag säger alla
världens vackra ting
Jag ska alltid
för alltid vara din...


Så fin den var. =) Och jag är så glad att det är vi två. Det är så det ska vara. Nu och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback