090708 - Onsdag -

En arbetsdag idag igen då. Igår jobbade jag från halv tolv till kvart över sju. Så blev några timmar i alla fall. Sedan åkte jag hem till mig, Milena var här och väntade på mig, så vi sorterade alla mina kläder som jag ska försöka sälja på loppisen.
Sedan kikade vi på en film. Så himla bra var den, bästa jag sett på länge. La oss vid halv ett tror jag klockan blev.
Gick upp åtta idag, duschade håret, klädde på mig. Sedan har vi nyss ätit frukost. Börjar jobba halv tolv idag igen, så ska väl fara vid kvart i elva, ska köra hem Milena först. Hon ska bara hundvakt åt mig idag, för det passade bra med tiderna.
Efter jobbet ska jag hämta ett bord som jag ska ha imorrn.
Sedan ska jag gå på yran med brottarklubben, typ som "föräldrar på stan". Så kommer hem först vid två-tre inatt.
Jippie, eller inte. För ska upp vid sex imorrn och duscha, packa, och fixa. Klockan åtta ska jag ner på Mora och ta en plats för loppisen. Sedan far vi nog till Idre vid två eller ngt.
Jaja, tv-dags innan jobbet.

Sluta ta min ord och skaffa dig ett eget liv.
En gång Orsing, alltid Orsing. xD

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback