090706 - Måndag -

Var ledig idag, var skönt. Milena kom hit en vända, lr en vända, var längre än så, men det var roligt, inget badväder bara och det är tråkigt. =( Men men.
Helgen spenderades med älsklingen i alla fall. I Fredags när jag slutade så for vi till Bynn och var där lite. Hjälpte Ampe klippa klorna på Mysan oxå. Hon börjar bli så stor nu. =) Men kommer alltid vara lilltjejen.
Jag la mig tidigt, för har sån allergi just nu, så kan knappt öppna ögonen vid vissa tillfällen. Gör så ont, och hade glömt medicinerna hemma, så lyckat var det.
Så på lördagen var det bara att gå upp och åka till apoteket och köpa den bästa receptfria medicinen. Men den funka ju knappt, men jag överlevde till söndagen. Vid halv tre på lördagen åkte vi i alla fall till Okbodarna på släktträff, var roligt. Vi gick tipspromenad, då gick jag, älsk och hans farmor tillsammans. Och vi kom faktiskt tvåa. xD Ett poäng från ettan bara. Men det var roligt. Roliga folk, träffade ngn som hade barn som gick med min lillebror Viktor. Men det var både trevligt och någon som man önskat inte skulle varit där alls. Klippte även Jocke och hans pappa när vi var där. Så nu är min älskling så fin igen. =) Kom hem från Okbodarna vid nio, såg på lite tv, sen klarade inte mina ögon ngt mera, så somnade i sängen med en handduk över ögonen.
Vaknade vid åtta på söndagen med så ont i ögonen, men var bara att droppa med den kassa medicinen och hoppas på det bästa. For till Mora vid nio och då var det vara hem och duscha innan jobbet började. Kom hem från jobbet vid sex. Får då veta att älsklingen kört min bil från Orsa till Mora och på vägen tappa han ett däck. xD
Men det gick bra som tur var. De satte på däcket och fixa så nu går den att köra igen. =)

Idag som sagt har jag vart med Milena, hon åkte hem vid sex. Och då har jag legat i soffan sen dess, mår inget bra, kan bero på jobbet och att jag börjar känna stress för den här veckan, är så mkt som ska göras innan torsdag och då ska jag jobba imorrn och onsdag med. Hur fan ska jag hinna allt? Ajja, kanske löser sig till slut. =)

På torsdag ska jag i alla fall sälja kläder på loppis, har ju så mkt jag inte använder eller som är för stort eller smått, har ju fan kläder kvar sen sexan. Haha. Så måste fixa ett bord tills på torsdag, sen efter det ska vi åka till Idre på yran, men innan torsdag så ska det packas, diskas, handlas, hämta min förlovningsring, sen på onsdag är det första Orsayran oxå, då ska jag nog gå med klubben, typ ngt som är som föräldrar på stan, hur fan ska jag hinna allt? Men som sagt, kanske löser sig till slut. Ngn som har ett bord och en ställning för kläder att låna ut till mig?

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback