090207 - Lördag -

Hade inte tiden att skriva ngn blogg igår, hade mkt för mig =) Började med att jag på morgonen vaknade, mådde relativt bra, tror det var bra för mig att inte jobba i några dagar. I alla fall så duschade jag, sminkade mig, fixade iordning lite. Åkte och tankade bilen lite och fyllde dunken, sedan for jag och hämtade Mikael, vi for och hämtade lite saker i Born. Sedan till Mora, bytte bil, vidare till Nusnäs och hämtade Ullis. Sedan for vi till Gagnef, lr ja, det var dit vi trodde vi skulle. Mikael skulle köpa en bil, men sedan när vi var i Gagnef så skulle vi visst till Mockfjärd, ja, var bara att köra en-två mil till. Sedan tog det att bra tag innan vi hittade vart vi skulle dit. Mer och mer trötta så hittade vi slutligen rätt. Mikael kollade på bilen och skulle köpa den, när vi såg att det stod på reg-beviset att den var ju lastbilsreggad.. Fan vad besviken Mikael blev, men han ringde Anders, så Anders skulle ha den. Men de får hämta den nästa vecka. Men fan vad arg vi blev på idioten som skulle sälja bilen, för han skulle ju sagt att den var lastbilsreggad..

Vi kom hem vid fem i alla fall, då åkte vi till mamma och jag väntade på Ida som kom med tåget, vidare hem till henne där hennes föräldrar bjöd på mat. =) Klyftpotatis och karré. Jättegott. Efter det for vi till hennes kille och sa hej en vända. Vidare till henne igen och hämtade saker hon glömt. Sedan skulle vi till mig och kolla på film, men hinner bara hem i tio minuter, för MIkael fråga om inte vi ville följa med ut, lr ja, om jag ville köra. Men det kunde bli roligt tänkte vi. Så vi hämtade Mikael, Erica och Putte i Mora. Men på vägen fick vi bensinstopp strax innan OK i Orsa, så vi puttade bilen i tio meter innan det blev nerför, då Ida hoppade in i bilen i farten och vi rullade sakta men säkert till pumpen. =D

Var meningen att vi skulle på ngn fest i Orsa, men var bara bjudet folk så vi orka inte våldgästa. Mikael ringde då Jocke som skulle ut i Bynn. Så slutade med att vi for dit, åkte till hans mormor och skulle hämta baslådan som jag ska köpa av Jocke. Men den fick de tyvärr inte att funka. Så blev fest utan musik. haha. Gick in till Ampe och sa hej en vända, slutade med att Solo stannade kvar, ska väl hämta honom imorrn. Vidare till Åsen en vända, men var dött där, så blev Jimmy. Men då ville de till Orsa, så då skulle vi dit. Slutade med att Jocke följde med, men på vägen till Orsa så ändrade de sig, så det blev Donken och äta lite. Var väl hemma halv tre inatt. Men hade skitkul. Snacka om att man saknat bilfesterna..

Idag vaknade jag vid åtta, skjutsade en kompis en vända, fast min bil startade inte, så fick lov att ringa Monika och låna hennes bil. Hatar att ringa och väcka folk på morgonen. Efter jag skjutsat så åkte jag till statoil och köpte lite saker så jag och Ida kan äta frukost. (Ja, jag hade fullt hus här inatt =D) Sitter och kollar på en film just nu, ska snart äta och sedan duscha. Massa planerat idag, men ändå inget.. hehe..

// A

Kommentarer
Erica säger:

Haha, kul hade vi :D



sv: Hon är läskig ^^ Ja, de gjorde vi, ni å? :P

Den är på tork (; Haha

2009-02-07 | 21:03:17
Bloggadress: http://Ericalook.se
Veronica säger:

Kikade förbi!

Är du sugen på fler läsare? Kolla länken http://www.viraltrafik.se/?Virgott

Titta även gärna förbi på min blogg!

2009-02-07 | 22:37:15
Bloggadress: http://veronicalundin.blogg.se/
Ella säger:

vilken fin blogg du har. gå gjärna in på min blogg www.Ellabellabu.blogg.se

2009-02-08 | 09:30:52
Bloggadress: http://ellabellabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback