Onsdag

Ledig my ass.. Jag fick ju självklart jobb både igår och idag.. men men är ju pengar.. Men jobbar bara kväll så får ju sova på morgnarna.. Om jag ändå bara kunnat sova, inatt har jag vaknat en gång i timmen minst och vid fyra gav jag upp och satte mig och kolla film och tv.. men finns inget att se.. är ju så trött, så vrf kan jag inte sova ? Börjar jobba halv fem idag och innan det ska lägenheten se topp trim ut.. Ska till mamma idag och sova där, hon jobbar natt så ska se till så Viktor kmr till skolan imorrn och att hunden och katterna kmr ut.

Tankarna är för många och för svåra för att jag ska förstå, jag ville ju detta, men ändå så blir det inte bra. Jag har inte mina fötter på jorden just nu och vet inte vad som kmr att hända lr så. Det är för jobbigt att inte veta det och då gräver jag ner mig.. Vrf kan jag inte bestämma mig för vad jag vill med mitt liv.. Vrf kan det inte bli som jag vill.. Känns som att allt bara är skit nu.. Som om att jag aldrig kmr ta mig upp från detta dynghål jag hamnat i.. Ändå så ska allt se bra utåt, man ska vara glad och skratta åt allt.. Aldrig att jag släpper ngn nära igen.. En person på denna jord vet allt om mig och han är även den enda som ngnsin kmr göra det. Ingen annan. Används bara emot en i alla fall, om de ens tror på det man säger..

Nu skiter jag i detta, jag vill inte vara med i ditt liv ngt mera.. Det är för svårt..

// A

Kommentarer
ullis säger:

i love you !

2008-09-24 | 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback