fredag

Har inte sovit inatt heller, lr jo lite bättre än de andra nätterna.. Lyckades somna vid tio igår men sen ringde telefonjäveln!!! Fan vad jag ville slänga den i väggen då.. Men men.. Sen somna jag om och vakna vid två, efter det sov jag kanske en timme till sammanlagt.. Gav upp och gick upp vid åtta, betalade räkningar och fixa lite. Sedan gick jag till jobbet, är ledig men skulle dit och tala med en som ska hjälpa mig gå med i facket, så på måndag ska jag gå och fixa lite arbetsintyg och sen skicka in papperen, vad jag nu ska vara med i facket för, kostar bara en massa pengar i alla fall.. men men nu kanske man kan slippa morsans tjat om att jag ska gå med i det..

Annars är jag så jävla less på jobbet för är bara en massa krångel, först igår ringde de och drog in en arbetsdag för mig och då fick jag sitta i telefon en massa efter det för så får de visst inte göra, så då ringer jag och säger att jag ska ha en annan dag men då mena kärringen som satt där att det hade hon ingen till mig.. Så då ringer jag till chefen som sa att det ska jag ju visst ha.. det tar tio min så har jag fått två heldagar.. En del ska fan ha sparken på en gång.. Men men.. Sen kom jag till jobbet och där hade hon ju sullat till saker ännu mera, och de mena att jag skulle vara kvar till kvart över nio, glöm det sa jag.. och då skulle en vara kvar själv en timme fast det får hon ju inte.. Men då visa det sig att de satt in en annan fast på fel avdelning.. Fattar inte vad en del tänker med.. Så skapligt förbannad och trött så jobbade jag. Fick i alla fall gå hem åtta som jag skulle.

Idag kmr Nina till Orsa men hon vill inte komma in i min lägenhet för hon tror inte man får plats två i den för den är så liten :P.. Men vill bara dra täcket över huvudet och aldrig mera vakna.. Fy fan för att vara vuxen, jag menar, allt man ska göra är jobba, sova, jobba, äta, sova, jobba, jobba.. betala räkningar för pengarna och sen är livet slut.. Kul liksom..

Nej ha ett fucking jävla bra liv.. Hej då..

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback