-Tisdag-

Har ringt lite om lägenheter och så idag :). Ska och kolla på en i Orsa imorrn :). En liten etta, men vet inte om det är kök lr kokvrå men det spelar då ingen roll :) Ringde lillåhem oxå så fick jobb redan nästa vecka 6 dagar :). Fan vad skönt detta ska bli. Bo själv och jobba lite mera :). Nu ska jag bara säga upp mig från Bynn. haha. ganska komiskt, bodde där en månad typ.. menmen.. shit happens.. ska bara berätta för emelie nu att vi inte ska bli sambos eftersom jag får mkt mera jobb i Orsa och Mora.. Sen ska jag fjäska in min bror så han byter bakaxel på 144:an :P. Så jag kan leka lite :D hehe. För stereo, det har jag ju redan, den sitter i 855:an. Nu ska jag gå ner på Mora och möta Emelie, vi ska köra ut planten så den är färdig tills på lördag.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback