Power Meet 2015


Årets händelse är här :) i skrivande stund sitter jag utanför vår stuga med en cider i handen :) 
Barnen ligger inne i sängarna och sover så skönt. Idag blir det inte att kika på några bilar, barnen var alldeles slut av att åka bilen hit. 
Så vi installera oss i stugan och gick till stranden en vända istället :). 
Benny höll i mina händer och sprang rakt ut i vattnet, Anton doppa fötterna och stanna inne vid strandkanten :P Jocke är den största badkrukan, enda skälet till att han dopp fötterna var för att jag ville doppa mig. 
Vattnet var inte världens fräschaste, så alla fick ta en dusch efteråt, det var sååå skönt efter att ha suttit i bilen till och från hela dagen. 

Värmen är här, vi älskar det, enda nackdelen är att Benny brände sig på armarna igår :( Men har köpt aloevera Salva att smörja honom med nu. Hädanefter glöms inte solskyddet!! 


Här sitter vi och har det bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback