underbara barn!

En evighet jag öppnade bloggen och skrev något. Känns som man aldrig hinner med och den lugna stund jag får är jag för lat. 
Men nu kände jag för det. 

Om 1 vecka blir Anton 3, vad hände där? Och det innebär att om exakt 1 månad blir Benny 1. Samma där, går så jäkla fort. 

Anton fortsätter att inte prata, kommer några nya ljud då men det går inte fort. Så vi fortsätter med tecken som stöd och det går ganska bra. Jag som måste bli bättre på att göra tecknen så han gör dom. Men de han lärt sig använder han sig av. Han fortsätter även gå upp kl 5, vaknar han mellan halv 6-6 så ser vi det som sovmorgon.
Benny fortsätter ta allt i sin takt. När han var 9 månader började han åla sig framåt. Vid 10 månader började han ställa sig mot saker och gör det hela tiden. När han tycker han stått klart börjar han grina så man hjälper honom ner igen. I söndags tog han sina första krypsteg :) så snart kanske han kan sätta sig upp själv, han har inte riktigt kommit på hur man gör det än :P
Benny har fått flytta ner till vårt sovrum igen, han började vakna flera gånger på nätterna. Så får se hur länge han ska vara kvar hos oss. 
Annars så har båda mina barn ett jädra humör/vilja. Tar man något Benny har börjar han skrika och grina. Säger man nej till Anton så blir han skitförbannad. Men det går kanske över.

Anton fortsätter älska dagis och på helgerna gör han tecknet för dagis och blir ledsen när vi inte går dit. 

Idag ska Anton på dagis och efter jag lämnat honom åker jag till Orsa :)

Igår var vi till Sollerön och kikade på alla grodor på förmiddagen, Anton tyckte det var fascinerande med dom som hoppade runt och lät. :)

  -Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback