Vecka 30+0

Veckan jag väntat på, denna som jag trodde skulle göra så allt känns bättre. Men nej, känner mig mer illamående och tröttare än någonsin. Är en evig väntan detta. 
Just nu så testar jag akupunktur mot illamående och foglossning, funkar inte något vidare. Ska testa igen på fredagen blir det inget bättre så lägger jG ner det. 
 Denna vecka så skippa vi öppna förskolan, igår var vi till Älvdalen och träffa tre andra mammor och deras barn. Vi var ute i solen och grillade korv och myste på. 
Idag var vi till Linnea och Henry och hälsade på :). Imorgon får vi se vart det bär av, eller om vi bara är hemma och väntar på Jocke. Är ju så fruktansvärt trött hela tiden. 

Längtar tills näst helg gör jag också, pratade med Jocke igår och sa att jag villeka till Karlstad på barnmässan, så verka som att vi ska göra det. Då blir det hotell en natt och sen kika på mässan hela dagen innan vi rullar hemåt :). Kan inte bli annat än mysigt.

Nu ska Anton få middag och sen ska vi gå ut en vända så han får springa av sig lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback