Arboga

För 2 veckor sedan var jag i Arboga och hälsade på min syster och hennes pojkvän. På onsdagen tänkte vi åka och bada, men vi var för trötta för det. Så åkte till Örebro på Ikea och shoppade istället :D. Var in på babyproffsen och kikade och någon annan butik. Hittade lite smått och gott :). På eftermiddagen så bestämde vi oss för att åka till Bus och Leklandet i Örebro, och gud vad Anton älskade det. I 2 timmar jagade jag och syrran honom upp och ner för klätterställningarna, åkte rutschkana, fikade och lekte. Sedan var jag och Hillevie helt slut och Anton hade säkert kunnat leka lite till :P. 
 
 
Det blev inte så mycket mera gjort i Arboga, vi spelade spel på kvällen och torsdag förmiddag åkte jag hem så jag var pigg när jag skulle köra bil :) 
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback