Snart barnlediga :)

Imorgon åker Anton till min mamma och stannar där tills på fredag, en kväll/natt och sovmorgon för oss själva. Gud så underbart, Jockes kommenatar var att jävlar vad jag ska sova på fredag :P. Det är ju så att Jocke får dra ett tungt lass här hemma på helgerna fast att han jobbar. Jag är helt slut på torsdagar när han kommer hem. Än så länge verkar han inte vilja skiljas, så han står nog ut med det:). Men en sovmorgon tillsammans är aldrig fel. 
 
Idag gick jag in i vecka 29, längtar mer tills nästa vecka då jag får skriva 30. Det låter som att jag är mycket nämre målet då. Hehe. 
 
Magen idag. 
 
Och bara för att jag och Jocke bestämt att vi ska spara lite pengar nu så man har i sommar så är jag fruktansvärt shoppingsugen :P. Tur jag har ett paket att hämta ut med bebissaker som stillar min hunger lite. Men jag måste inhandla en borste, de senaste åren har jag använt en kam till mitt hår, men nu har jag bestämt att det ska sparas ut lite, och nu börjar det göra ont med kamen. Hårfärg behövs också, känner mig inte så snygg i två olika just nu.
 
Har inte så mycket mera att skriva, Anton fick lägga sig nyss, vi ska på kalas kl 13, så bra om han sover lite innan vi ska iväg. Och jag ska göra mig en kopp the och försöka komma igenom en tidning av alla som ligger på hög och väntar på mig :P. 
 
-Annelie-
 

Kommentarer
Marielle säger:

Fina magen!! <3
Skönt med lite egentid och sovmorgon, man behöver unna sig det ibland. :)
Kram

2014-02-26 | 16:08:29
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback