Tillbaka till rutinerna

Nu har hösten börjat smyga sig på och jag älskar det. Dags för rutiner idag. Så denna vecka började öppna förskolan och där har vi hängt mån-ons. Och idag när Anton ändå var hos mormor så for jag och Benny på babyöppet innan Bvc. 
Jocke är i Norge, han kommer hem på måndag, det längtar vi till. I oktober börjar han på nytt jobb och då kommer han jobba en vecka och hemma en vecka. Det blir bra för Anton det, märks att han saknar sin pappa när han är borta. Och 2 veckor är långt när Anton inte förstår dagar, han frågar efter honom varje dag. Vi testade skypa med honom, men då blev han helt förstörd när de sa hej då, så det väntar vi lite längre med. 
 
Far och son :)
 
Nästa vecka så ska jag börja baka, min bror fyller år 29:e och jag 1:a, så ska ha fika nästa helg. Och i oktober ska vi döpa Benny, så frysen behövs fyllas nu. Längtar tills jag ska baka tårtor till dopet, planerar för fullt fyllning och dekoration :). 
Ska även beställa dopkort, sätta in födelseannons och beställa foton som ska in i album. Och tusen andra saker. Som sagt, nu är det höst och allt man inte gjort i somras ska göras :). Men det är mest bara roligt att fixa med sånt. 
 
Nu är det dags att byta blöja på Benny och ge honom tutte så han sover sedan. För det vill jag också göra, är ganska trött nu. Imorgon ska Solo och min syster hund till veterinären, dags för vaccination och göra rent tänderna. Benny ska få bada och sedan ska det städas som vanligt. Kryper i kroppen på mig för dammet håller på att samlas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback